Austin huisdieren leven! Uncategorized Review and Giveaway: It’s a Cat’s Life van Howie Bingham

Review and Giveaway: It’s a Cat’s Life van Howie Bingham

Scrapbooking is naar de katten gegaan! Het is het leven van een kat een interactief boek dat het leven van je kat beschrijft, van persoonlijkheid tot gedrag, achtergrond tot medische geschiedenis, herinneringen aan speciale tijden en alles daartussenin.

Dit prachtig gecreëerde boek is georganiseerd in een bindmiddel met drie ringen, met pagina’s om over uw persoonlijke reis met uw kat te schrijven. Er zijn plaatsen om foto’s van uw kat in te voegen, favoriete voedingsmiddelen en activiteiten te vermelden, en meer. Er zijn secties voor kattensitters en dierenartsen. De cover beschikt over een slot om een ​​favoriete foto van je speciale kat te plaatsen. Denk aan babyboek, maar voor katten.

Het boek wordt verteld door Howie, ‘s werelds grootste kitty (hoewel ik zeker weet dat iemand van ons zou beweren dat onze katten de grootste ter wereld zijn!), Die de mens achter het boek, L’ann Bingham, vond toen hij slechts 5 was weken oud. Ze brachten de volgende 13 jaar samen door. L’Ann wilde iets creëren dat haar speciale band met Howie eerde, en waardoor anderen hetzelfde kunnen doen voor hun katten.

Een ding dat me opviel toen ik enkele secties over favoriete activiteiten en speciaal gedrag doorbladerde, was hoe snel we de neiging hebben om deze dingen te vergeten. Nadat mijn eerste kat, Feebee, twaalf jaar geleden stierf, besteedde ik veel tijd aan het opschrijven van alles wat ik me kon herinneren. Een decennium later ben ik blij dat ik het deed, omdat het lezen van wat ik schreef, nu veel glimlachen brengt bij enkele van de eigenzinnige dingen die hij deed die ik had vergeten. Dit boek zou een geweldige manier zijn om deze speciale momenten in het leven van je kat op te nemen terwijl ze zich voordoen.

In een tijdperk van digitale fotografie is deze charmant geïllustreerde aandenken een charmante manier om herinneringen op een veel meer tastbare manier vast te leggen.

Ik geef twee exemplaren van dit boek weg aan twee gelukkige lezers.

Om deze weggeefactie binnen te gaan, vertel me in een opmerking waarom je wilt winnen, het is het leven van een kat. Voor extra kansen om te winnen, deel deze weggeefactie op Facebook, Twitter Google+ of een van uw andere sociale netwerken en vertel het me in een afzonderlijke opmerking die u hebt gedeeld. Deze weggeefactie is alleen open voor lezers in de Verenigde Staten en Canada en eindigt op vrijdag 14 december.

Voor nog veel meer informatie over het boek en om te kopen, bekijk Howieandfriends.com. Je kunt ook Howie vinden op Facebook.

Ik ontving een exemplaar van dit boek van de publicist van het boek. Het ontvangen van het gratis exemplaar had geen invloed op mijn recensie.

Ingrid King

Misschien vind je het ook leuk:
Review and Giveaway: Julia’s Cats: Julia Child’s Life in the Company of Cats

Review and Giveaway: The Big New Yorker Book of Cats

Review: The Inner Life of Cats

«Giveaway: Cat Lover’s Package from Bumperpet
Cat Caller Pet Locator Winnaar »

18 opmerkingen over beoordeling en weggeefactie: het is een kat van een kat van Howie Bingham

Heather zegt:

11 december 2012 om 18:41 uur

Dit is zo’n geweldig idee! Ik zou het boek graag willen winnen voor mijn Ellie Mae O’Cat. ?

Antwoord

Cynthia Southern zegt:

9 december 2012 om 10:42 uur

Wat een speciaal idee! Ik heb geen menselijke kinderen en had nog nooit gehoord van ‘een babyboekenquivalent’ voor katten. Ik adopteerde mijn jongere kat, prinses, de calico, als een kitten en heb digitale afbeeldingen tot de huidige tijd. Ze werd dit jaar 7 geworden. Ik zou dit absoluut graag willen winnen. Het wordt tijd voor geheugenboeken voor katten omdat ze ook baby’s (en mensen) zijn of denken dat ze zijn. ? Het is het leven van een kat klinkt als een geweldige weggeefactie. Ik heb gedeeld op Facebook en Twitter.

Antwoord

Julie Cresta zegt:

8 december 2012 om 21:15 uur

Ik zou dit boek geweldig vinden. Om mijn oudste kat Alvin te schrappen.

Antwoord

Maxwell Faraday & Allie (A Tonk’s Tail) zegt:

8 december 2012 om 19:53 uur

Wat een geweldige aandenken! Onze mama moest zelf goedmaken toen we Ryker verloren. Dit is een geweldig idee.

Antwoord

Julia Williams zegt:

8 december 2012 om 15.43 uur

Dat ziet er schattig uit! Ik zou graag willen winnen omdat het gewoon heel schattig is, en trouwens, welke kattenliefhebber zou niet graag een leuke manier hebben om hun bontbaby te onthouden?

Antwoord

Linda zegt:

8 december 2012 om 3:51 uur

Ik heb een nieuwe baby (hij is nu 8 maanden oud) en ik zou dit boek leuk vinden voor hem. Bedankt van mij, Mollie en Louis.

Antwoord

Michelle zegt:

7 december 2012 om 20:40 uur

Ik zou dol zijn op dit boek en het ook echt nodig hebben.

Antwoord

Sarah zegt:

7 december 2012 om 20:08 uur

Ik zou dit boek graag willen winnen. Mijn kattenproblemen stierven in 2004 uit een mastceltumor. Vorig jaar haalden mijn mama en ik aan aan hem aan en ze zei: “Weet je nog toen hij vroeger in het lege vogelbad kwam en slaapde?” Dat kon ik me helemaal niet herinneren! Ze bracht daar een foto van hem naar voren en ja hoor, hij was een vogelbad-slaap. ? Het zijn dergelijke kleine dingen die geweldig zouden zijn om te onthouden en liefdevol terug te kijken nadat ze weg zijn, en dit boek zou zeker helpen om dat te bereiken!

Antwoord

Lisa Barrett zegt:

7 december 2012 om 19:49 uur